torsdag 25 december 2008

Fallit för grupptrycket...

Så har nu även jag fallit för grupptrycket och skaffat blogg. Jag som stått fast så länge vid att inte skaffa blogg, har nu bevisligen ändrat mig. Detta främst för att kunna lägga upp några av de saker jag skapar. Har märkt vid flera tillfällen att det är så svårt o beskriva vad det är man har gjort egentligen. Lättare att visa. :)

Börjar här med att visa fyra ljus som jag gjort ikväll. Det med mumierna är till en kusin som älskar allt som har med Egypten att göra, det med döskallarna är till hans bror som gillar döskallar och pirater, det med trollet är till ytterligare en småkusin och slutligen, det med den guldembossade swirlen en gå-bort-present till min moster som vi skall på middag hos imorgon.







Detta är mitt första försök till att stämpla på ljus, men måste säga att det var riktigt kul, och inte alls så svårt som jag trodde. Sådana saker gillar jag, som ser svåra ut men som egentligen inte är det. :)

God fortsättning!
Kramar Emmi

12 kommentarer:

Michaela Lejonberg sa...

Åå vilka fina ljus tjejen!

Cornelia sa...

Berätta hur man gööööör! Jättefint!!!

Anonym sa...

Tack tjejer!

Har följt en beskrivning av Mariante på Stämpelboden. Ni kan hitta den här:

http://stampelbodens.blogg.se/2008/december/utkast-tack-alla.html

Kamilla sa...

Så kul att du blivit med blogg :D
Vilka fina ljus du gjort !!!
Visst håller jag med, det går bättre att visa än att föröka med ord beskriva ;)

Cath. sa...

Hejhej! Grattis till bloggen! Jättefina ljus du har gjort, måste testa jag med...
Kram!

Anonym sa...

Fina ljus :)
och välkommen till "bloggosfären", är också relativt ny i denna världen ;)

Anonym sa...

Kul att du skaffat blogg =) Jättefina ljus.=) kram vännen

Anonym sa...

Snygga ljus!
Skoj att du skaffat blogg!

Kram Sofia

lillis70 sa...

Grattis till bloggen :-)

BellaMio sa...

Så kul!! Och ljusen är ju jättefina!

Kommer nog att titta in här ofta :)

Emelie sa...

Tack tjejer för alla söta kommentarer! =)

Anonym sa...

snälla berätta hur man gör blir så sugen
kram lolla