lördag 27 december 2008

Julkortskavalkad

Hade gett mig den på att skicka handgjorda julkort i år. Vi får väl se hur många jag orkar göra nästa år, men som tur är brukar man ha glömt under ett år hur trött man var förra året på julkort. Hur som helst blev det en del julkort gjorda, med tanke på att jag både skulle ha för eget bruk plus några beställningar och affären jag levererar till skulle ha några också.





Ingen aning om varför dessa blir på detta hållet. Ni får helt enkelt vrida skärmen, det är nog lättare. ;)



Så vrider ni tillbaka skärmen... :)


Närbild på blomman.




Med detta tomtekort vann jag en av tävlingarna i Hobbyhusets CC.
Kriterierna var en tomte, tre brads och glitter. Syns lite dåligt,
med hans muddar har fått stickles på sig.

























Såg nu att det är flera julkort jag glömt fota innan jag skickade dom, men man kan ju inte komma ihåg allt.
God Fortsättning!
Kramar Emmi

4 kommentarer:

Anonym sa...

vad många fina kort du har gjort.
grattis till bloggen
Puck

Anki sa...

Oj så vackra julkort du har gjort. ljusen är också fina. God fortsättning från Anki

Anonym sa...

Oj Oj vilka fina kort du gjort
och du.... det är jättekul med en blogg så grattis
kram lolla

Anonym sa...

Åh, vilka vackra julkort och ljus du visar här.
Grattis till bloggen!
kram! stina